Kundeklubb: 30 dagers åpent kjøp og fri retur

Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Total: 0,-

Til kassen

Ofte stilte spørsmål

 

Nedenfor finner du svar på noen av de vanligste spørsmålene vi får. Finner du ikke svaret på ditt spørsmål hjelper kundeservice deg mer enn gjerne! Ring 62 20 35 50 eller send en epost her

 

ORDRE OG LEVERING 

Når sendes min ordre?

Såfremt produktet er lagerført gjør vi vårt ytterste for å sende ordren av gårde neste arbeidsdag innen 11. Har du bestilt spesialtilpasset produkt med montering må du regne med noe lenger behandlingstid. 

Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse?

Vi sender alltid ut en ordrebekreftelse, dersomom du ikke har mottatt denne så sjekk gjerne i søppelpost, alternativt kontroller din angitte e-post adresse. Skulle det være at den ikke har kommet frem, kontakt oss - så hjelper vi deg med en ny.

Har dere sendt min ordre?

Så fort din ordre har blitt pakket og sendt vil du få en e-post fra oss. Denne eposten inneholder også et sporsingsnummer, slik at du kan spore forsendelsen. 

Kan jeg endre leveringsadresse på min bestilling?

Det er dessverre ikke mulig å endre leveringsadresse etter bestilling. 

Kan jeg legge til produkter i min bestilling?

Da de fleste av våre ordre sendes senest hverdagen etter så anbefaler vi at du legger en separat bestilling. Men, dersom du er lynrask - så løser vi det meste :) 

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Les mer og retur her

 

BETALING

Hvordan får jeg en kvittering?

Ordrebekreftelse = kvittering. Den skal du ha mottatt ved bestilling. 

Jeg har ikke fått faktura?

Faktura sendes ut via Klarna.no. Har du ikke fått den? 1. Sjekk spam. 2. Logg inn i Klarna-appen. 3. Kontakt oss 

Når får jeg tilbake mine penger ved en retur?

Når din retur registreres hos oss så krediteres ditt kjøp. Avhengig av valgt betalingsmetode kan det drøye opptil 12 arbeidsdager før pengene er tilbakebetalt, men vanligvis så går det mye raskere enn det.

ØVRIG

Har dere en fysisk butikk?

Vi har kontorer og lager i Brumunddal, men ingen butikk. Vi har et showroom her ment for våre forhandlere.  

Selger dere til utlandet?

Nei, det gjør vi vanligvis ikke. Vi kan gjøre et unntak ved større bestillinger fra bedrifter. Send gjerne en forespørsel.

Hvordan får jeg informasjon om kampanjer og andre tilbud?

Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev lengst nede på vår hjemmeside. Da går du aldri glipp av når vi har kampanjer eller gode tilbud

Hvordan avregistrerer jeg meg fra nyhetsbrev?

Det er bare å se lengst ned i e-posten og trykke avregistrer. Skulle du angre deg så er det bare å registrere på nytt.